14 november 2008

Jag ska bli intervjuad

Idag ska jag på inte mindre än två (2) arbetsintervjuer...not bad om jag får säga det själv!
Den som trodde att jag inte låg i när jag sökte jobb..har trott fel..jag har legat i som f**n & sökt en hel j*vla massa jobb men jag har oxå fått gå på en hel drös med intervjuer..vissa dåliga, andra bra men övning ger färdighet..eller som les Brittons skulle sagt "practise makes perfect" (håller med)
Jag ska bege till hufvustaden om ca en halvtimme & hoppas att detta november rain kommer ge med sig..annars blir det en bad hair day & det vill jag inte ha nu när jag precis klippt det & man vill ju se representabel ut när man ska på intervju...
I regn har mitt tillplattade hår en tendens att blir "frizzy" & det e inte e bra look för kort hår =/
Nu ska jag ta en snabb promenix med Gizmo innan det bär iväg..

Inga kommentarer: