30 november 2008

London here I come

Utgången på "Raw" i Eskilstuna igår var kul...blev dock full som en kastrull så idag mår jag som jag förtjänar..men är 2 (två) nummer rikare hehe...still go it..men får se..vill ju ha jobb+lägenhet innan jag tänker på att skaffa mig en karl..typ..men det skadar ju inte att flörta lit =)
Fick skjuts hem av Sandras mamma så jag vaknade upp i min egen säng & det kändes j*vligt nice..
Idag var vi bortbjudna till Christians mamma som fyllde år & hade glögg-fest, det var trevligt!
Imorrn ska jag & mamma åka till London..ska åka med halv 8 flyget så åker hemifrån typ 5 på morgonen, bläää, det ser jag inte framemot...att gå upp så tidigt alltså.
På tisdag e det min graduation..sen kommer jag tillbax hem igen på onsdag.
Det ska bli kul att åka till London, har ju inte vart där den jag flyttade hem, ska träffa kompisar, klaskompisar & jobbarkompisar så det blir 2 hektiska dagar, ska sova hos Louise & Gary det ska bli kul så får man träffa deras labrador Ruby som måsta ha växt till sig som f**n nu!
Ska bli nice att få andas lite storstads liv..& luft..förorenad Londonsk smog-luft..love it..NOT!
Ha det gött..
På torsdag i am back on the blog..

Inga kommentarer: