1 november 2008

Stopp

Idag fyller Nettan år..grattis på henne..det ska firas med diverse godsaker idag, det ser jag såklart framemot, gottegris som man e =)
Jag blev uppringd av en person som jobbar med "stoppa gatuvåldet" som ideell organisation..jag har sökt jobb där som projektledare, det låter intressant dock tjänar man inga pengar på det..ännu..då det än så länge e ideellt men han som ringde var väldigt uppmuntrande gällande mitt CV & mina meriter..det e ju alltid kul så nu vet jag att ett projektledar jobb inom rätt arbetsområde e nått jag ska söka...det e nämligen andra projketledar jobbet jag sökt på 3 dagar & har redan fått 2 (positiva) svar.
Detta med gatuvåldet tackade jag halft nej till just nu...först hitta ett jobb som betalar sen ska jag nog engagera mig i detta (om jag har tid såklart) Jag fick nämligen hans nummer så ska höra av mig när jag kan & har tid!
Ha en bra lördag!

Inga kommentarer: