5 december 2008

Antal sökta

Jag har sökt säkert närmare 350-400 jobb nu..om inte mer!
Hur många mer ska man behöva söka innan man hittar rätt...eller dom hittar mig?!
Jag får ingen a-kassa eller alfakassa heller för den delen så hade det inte varit för diverse strö-jobb (eztrad, dansbandskampen, caféet & fritids) då hade jag vart pank så in-i-h*lvete..
Detta förstår dock inte vissa..pank=man kan inte göra saker även om man vill..& dom småslantar jag har går till andra säker än enbart nöjen..tyvärr!
Men så fort jag hittar ett jobb (the job) då j*vlar e jag "back on track" igen..nu e jag bara less & deppig på allt men mest att vara uttråkad, pank & arbetslös...orkar inte tänka på annat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hummis, du kommer att få ett jobb snart, tyvärr så är det ju lågkonjuktur och alla företag håller i pengarna, men jag tror det släpper snart :) Kramis