19 december 2008

Courtney Love, Angelina Jolie & JAG!

Vad har vi gemensamt?Inget..vad har dom gemensamt?..Jo, MIG..haha!
I London har ja blivit liknad dessa 2..not bad om jag får säga det själv!
Angelina Jolie...tänker ni..;"visst Tess, in your dreams"..MEN nää..det e sant..en Brittisk ung man (inte så ung kanske..i min ålder!) sa det inte bara en UTAN 2 gånger..vid 2 olika tillfällen..Varför han sa det e för mig obegripligt, han e inte typen som går runt & vräker ur sig "kommentarer" till tjejer..han är/var ganska ego & ansåg att han skulle bli stor rockstjärna hmm..(det kommer ju aldrig hända!!) Men det var snällt av han att säga att jag liknande Angelina Jolie =)
Courtney Love å andra sidan vet jag inte hur jag ska tolka..jag dejtade en tysk kille ett kort tag & han sa att hänga med mig måste vara som att hänga med Courtney Love (minus drogerna då..för såna tar jag inga!)..Hmm..Courtney Love..en nerknarkad-sönderopererad-trailertrash-rockstar..& jag..kool..undrar hur han menade egentligen!?Förhoppningsvis bara att jag var/är (??) lika wild and crazy som henne..& att hon måste vara j*vligt rolig att hänga med =) *big smile* haha..för det jag nu..rolig att hänga med..eller hur?

lika?kanske om man e full & halvt blind eller nått! lika?"wild and crazy" kanske..annars inte särskilt, vaa!

Inga kommentarer: