26 december 2008

en avhuggen arm

Familjen har en katt...en mycket ond katt...Denna onda katt heter Smulan & har under 3 olika tillfällen..huggit mig..JAA..huggit..högg..Det gör j*vligt ont...
Jag vill gärna skaffa en katt själv..sällskap till både mig & Gizmo när (om??) vi flyttar..Det skulle vara koolt att ha en Maine Coon-katt (Tack, Jannica som tipsa mig om denna ras..tack vare hennes kollega) MEN dessa Maine Coon-katter kan som mest väga 9 kilo (hanar alltså) Gizmo (min hund) väger 4 kilo..Smulan en vanlig j*vla bondkatt väger kanske 2-3 kilo & hon bits..H-Å-R-T..om hon den vanliga j*vla bonna-katten bits hårt..Vad kan då en Maine Coon tänkas göra?Bita H-Å-R-D-A-R-E..shit alabama..Det blir nog en katt av rasen Rag Doll istället..dom sägs vara sällskapliga & blir som en
trasdocka (därav namnet Rag Dool) i famnen på en...i like that!

Hej jag heter Smulan..u better love me or i'll bite u...

Mina arm efter Smulans not so..love bite

Maine Coon katt...eller
Rag Doll

Inga kommentarer: