11 december 2008

Förfallo datum; nyårsafton

Det känns som om jag håller på att förfalla =(
Min hy e dålig...pg av vädret & pg av min psoreasis...den e torr & fnasig...inte mjuk, len & "flawless" som den en gång varit..
Jag använder inte så mycket smink längre (behövs inte nu när jag e på vischsan..ingen som ser en här..kommer inte bli scoutad till "next top model iaf) & jag äter alldeles för mycket..av det goda..bröd, ost, cookies, ostbågar & choklad =( så min hy förfaller likaså min kropp...har säkert gått upp 5kg sen jag kom hem....tror jag =(
Har inte tagit så många långpromisar med Gizmo nu när vädret e kallt, regning, snöigt & allmänt "dåligt"..blä..
MEN..mitt nyårslöfte e att gaska upp mig, då j*vlar ska här tränas & shifta en massa extra kilon + enbart nyttigt ätande..NO MORE godis, choklad..& annat som kan bidra till viktökning & dålig kondition..Nu ska det ätas en massa frukt & grönt & annat nyttigt!
I julklapp önskar jag mig en träningscykel & när vädret blir lite mildare då j*vlar blir det riktigt långa långpromisar igen..det *lovar* jag =)
Hyn..den blir nog bättre med solen..& min nya psoreasis kräm som jag ska hämta ut..+ dricka en massa vatten & använda en massa "moistureziers"..det borde hjälpa mig tillbaka till felfri hy!
Nyårslöfte: Jag ska sluta förfalla

Inga kommentarer: