21 december 2008

Jag missade efterfesten..

Igår jobbade jag INTE på sista dansbandskampen..tyvärr..fast å andra sidan vet jag inte om jag hade pallat det.
Kan tänka mig att det ar smockfullt med folk & alla stod säkert & trängdes i baren/barerna..
Att vara bartender på ett sånt här event var en intressant upplevelse dock e det ett alldeles för tungt jobb för mig, att bära tunga ölbackar hit & dit..jobba sent (med städning & allt så var vi klara runt 3 på natten..eller kallas det morgon då?) & få skäll, gnäll & tjat från ivriga kunder som trots långa köer & väntan i baren inte kan var schyssta & vänta på sin tur..utan trängs & är allmänt otrevliga mot varann & bar-personalen.
MEN igår lär det har varit fest av annan kaliber..mycket "kändisar" där..& feta efterfester på hoteller (Mälarblick) som ligger precis bredvid lokalen (Mälarforum) där event höll till..Så jag missade min chans att mingla med dansbandsfolk & annat branch folk inom både event & musik, synd det men det kommer flera chanser..i am sure, dock ska jag inte vara bartender då!!!!

Inga kommentarer: