4 december 2008

Jag är het..enligt "latin lovers"!??

Jag har den närmaste veckan fått en del uppskattning..från latinos los muchachos (latino boys)
I still got it (typ) det känns bra att vara uppskattad av någon iaf..
Är lite led på att inte vara like "uppskattad" på arbetsmarknaden, mamma tror dock att jag e för överkvalificerad..det känns inte så hett!
Kan det verkligen vara så?Det tror jag dock inte..så säger hon bara för att vara snäll!
Iaf..uppskattningen ja..en av dessa uppskattningar kommer från London..på den pub jag brukade jobba har det börjat en ny sydamerikansk kille han har "the hots" för mig enligt mina andra ex-kollegor där, det kändes smickrande..dock e det den andra sydamerikanen inom loppet av en vecka som "have the hots" för mig...denna andra sydamerikanen råkade jag på i Eskilstuna då jag var ute på "Raw" hmm..lustigt, jag tilltalar dessa "latinos" alltså!
Nåja..jag skulle upskatta ett jobb+ en lägenhet just nu...annan uppskattning orkar jag inte med!

Inga kommentarer: