17 december 2008

Min mamma skäms

Idag var jag, mamma & syrran (Nettan) i Eskilstuna..dom julshoppa...inte jag då jag inte fått lön än..köpte bara ett par nya vantar till mig själv =)
Vi luncha även med Helen (syrra nr 2)..det var trevligt!
Jag tror dock att min kära lilla mamma ibland skäms lite över oss...(mest mig..& sen Nettan..men båda 2 lika mycket om vi e ute ihop)
Vi e nämligen väldigt högljudda OCH åsiktsfulla..& kan (tyvärr??) lätt dryga oss..Nettan blev skitsur på flera saker idag som en brutta inne på Rusta..som drygade sig när hon gav Nettan "svar på tal" sen blev Nettan skitsur på en unge som sprang över parkeringsplatsen på Willys..& hon gorma en massa saker...Jag tyckte personligen att jag var ganska lugn idag men höll med Nettan om diverse drygheter så klart, måste ju gadda ihop sig med syrran =)
Jag e inte rädd för att säga min åsikter & ofta & högt säga vad jag tycker & tänker..ibland får jag förvisso "äta upp" det jag säger..& bita mig i tungan ibland för det finns tillfällen då man inte borde prata högt..eller tala innan man tänkt..det e jag tyvärr expert på =) *BIG SMILE*
Men det e ju bra att man har åsikter iaf..kanske borde starta parti & bli parti-ledare!

Inga kommentarer: