31 januari 2009

Killar är till för EN sak....


..& det e för att köpa Louis Vuitton väskor till oss tjejer..-------->>>
I alla om man ska tro en manlig bekant till mig i London..denna bekant e fransos & tydligen e det väldigt vanligt att (franska) killar efter en date/one-night-stand/dylikt tar med tjejen till Champs Élysées (gå-shopping-gata i Paris) & strosar runt & särskilt välbesökt blir då Louis Vuitton-butiken då tjejen anser sig "värdig" just en väska därifrån ..Jag har tydligen dejtat FEL killar..i FEL land..ingen Fransos..i Paris för jag har INGEN Louis Vuitton väska alls =( Dom brittiska killarna i London bjuder inte ens tjejen på en billig pint = en stor stark..Det e bara ett "see ya later"..om ens det =/
OCH dom svenska killarna.ska jag nog inte tala om..dela lika någon?Det bli så "lagom" då...u know what i mean!?
DOCK har jag på senare tiden..här hemma i Svea Rikes land råkat ut för allt annat än min typ..
Jag har fått 2 killar efter mig som INTE e min typ..& dessa 2 känner mina kompisar så jag kan inte vara otrevliga & dissa dom, hur göra???Vill ju inte vara taskig mot nån+få en sur kompis efter mig..
När kommer dessa killar fatta att jag inte e intresserad?Såvida jag inte får en Louis Vuitton väska..I Paris..FRÅN Champs Élyssées..UTVALD..av mig där på plats =) hehe
(Jag ogillar dock Louis Vuitton-märket, väljer nog en väska av märket Hermés istället)

Hermés

Inga kommentarer: