23 januari 2009

Mode-bloggare?Jag?

Jag har shoppat till jag droppat idag...köpt en nya klocka på Ur&Penns rea..köpt en skitsnyggt linne på Vero Moda som jag spanat in länge (inte rea dock) & jag har köpte en himla massa grejjer på Eztrad..då vi har 70% rea i butiken( jag jobbar ju extra där)..Jag har köpt nya mysbyxor, en tunika, en kjol, en top & en cardigan..allt för under 500 spänn, som hittat!!
Imon e det utgång (i Sthlm) som gäller..ska ha min nya Monki kjol (inte köpt på rea)..men vet inte riktigt vilken top jag ska ha till..dilemma..kanske hinner köpa nått imon..Har ju fortfarande kvar presentkort på Gina Tricot
Bilder på mina inköp..kommer..så småningom..om jag kommer ihåg!
Om ni e ute imon så kanske vi ses ute i vimlet...annars finns jag tillgänglig för en fika på söndagen!!
Ring/sms:a/facebooka/myspace:a/maila om ni vill haka på..
Ha en trevlig helg annars =)

Inga kommentarer: