13 februari 2009

Deprimerad hund

Jag e helt säker på att min otroligt sociala hund Gizmo blir jätte-deppig när jag åker & jobbar..Men det e han inte ensam om..det blir jag med..hehe..nä'rå..cash is king, right?!
Gizmo e smart trots att han kanske inte ser så smart ut men trust me..det e han verkligen!
Han lär sig snabbt grejjer, förutom sitt+ligg så kan han göra high five & andra kommandon samt han vet när man säger att han ska badas, då går han in i badrummet & han vet när han ska bli kammad, då går han in i sovrummet, lägger sig på mattan & rullar på sidan....clever?
OCH han ser skillnaden på kläder..en riktig fashionista e han..När jag klär mig lite mer propert så vet han att jag ska gå till jobbet & då får han verkligen ett deppigt uttryck..men när jag sätter på mig mina "comfy"-jeans då vet han att jag e hemma & då blir långpromis =) & då ser han lite lyckligare ut..

Inga kommentarer: