22 februari 2009

Vamos a la playa, anyone?!


När exakt vet jag inte..men om ca 25-30 år kanske beroende på jobb/familje/bo/peninga-situationen DÅ!
Jag planerar att ha det så pass bra (ställt) att jag kan bo i Sverige ett halv år om året utomlands i NÅTT VARMT land det andra halvåret..Vilket betyder att jag kommer bo i Sverige mellan typ april till september sen drar jag till nåt varmt härligt medelhavsland för jag KLARAR INTE AV MER SNÖ NU!
Vi gnäller & gnäller över detta väder men man behöver faktiskt inte bo här om man inte vill..(mest tack vare EU) dock e ju svensk standard på många sätt unik & helt finemang =) MEN vädret nää tack..& när jag e pensionär då kommer jag inte sitta här i Sverige & frysa arslet av mig.."no way, José" då blir det vamos a la playa & parasoll-drinkar för hela pensions-slanten så dags att börja spara redan nu =)
(Bild från tarjetas.com)

Inga kommentarer: