18 februari 2009

Jag ser ut som...

min mamma..!
Inte så svårt kanske..vi e ju släkt ehh..
Då kan verkligen den man blir ihop med se hur man kommer se ut i framtiden för det sägs ju att en kille ska kolla på sin tjejs mamma för att se hur tjejen kommer se ut på äldre dar!
Vad vi tjejer ska kolla på vet jag ej..killens pappa eller?För att se hur killen kommer se ut på äldre dar eller?
Jag måste dock säga att om jag kommer se ut som min mamma när jag e typ 50 så e väl jag nöjd..för min mamma trots att hon INTE tränar på gym & så (men hon promenerar en del) ser väldigt smärt & trim ut..& hon e inte rynkig heller..inte min pappa som e 60..han må va flintis men han e fan inte rynkigt =)
Så genetiskt sätt hoppas jag att jag slipper undan rynkor & fetma!
En rolig historia gällande vem man ska se vad på gällande "genetiskt-utseende-arv" så var min bror hos frissan en gång & han är/var (??) mån om sitt hår så han frågade frissan hur hans hår skulle se ut när han blir äldre..frisören sa att han skulle kolla på sin pappa..min bror fick nog en chock då..vår pappa e ju flintis (och blev det på unga dar..för mycket lantluft brukar han skoja & skylla på)
Dock har min brors mamma (nej, vi har INTE samma mamma..halvsyskon dooh!) väldigt tjockt hår så han kanske ärvde en blandning av tunt & tjockt hår hehe!

Inga kommentarer: