7 februari 2009

Laptop, någon?

Jag är arg/lessen/sur/upprörd/förbannad & så j*vla trött på ALLT..men mest på detta liv =(
För en stor del av mitt vardagliga liv tillbringas framför min data...min laptop..MEN detta kommer att ändras då min förbannade-laptops-j*vel har lagt av..den har dött..eller nått!
Borta är nu alla mina foton (dom flesta kopierade..thank god for that!) MEN all min musik lär ju vara förlorad (STOR SORG)..& nu kommer jag i väntan på en fast/stadig inkomst (då jag ska köpa mig en Mac-data) bli tvungen att köpa en billig skit laptop..FÖR JAG KAN INTE LEVA UTAN EN LAPTOP...UTAN EN EGEN DATA!!
"Familjedatan" is not the same liksom..Känns drygt att jag blir tvungen för min fjuttiga lilla lön nästa månad kommer att bli tvungen att köpa just en ny laptop för skitpris.. = en skit laptop.. Surt som f*n!
Finns det kanske nån som vill GE mig en laptop..helst en Macbook men nöjer med mig nästan vadsomhelst just nu..pretty please!
JAG E SÅ A-R-G just nu...kanske mest över all min förlorade musik..& det faktum att jag nu måste sitta framför en desktop ett tag framöver..hate it!
Datan som gått förlorad är av märket Dell..så nu vet ni det! Den e blott 2 år gammal..min andra Dell på 4 år..Kanske borde vart en varning första gången?!Dock har min syrra den nu & den funkar helt ok..

Inga kommentarer: