11 mars 2009

fyfansåjävlaomotiveradjagär

Jag e verkligen j*vligt trött på detta väder, e inte mars månaden då allting ska vända?första vår-månaden & "sommar tider hej hej..sommar tider" dags att ändra klockan den 28:de..(äntligen blir det iaf ljusare ute)
Bort med snö & blask & ge mig lite sol & plusgrader..Jag e inte inspirerad eller/och motiverad att göra ett j*vla sk*t..inte söka jobb, inte hänga med kompisar, inte gå ut med hunden, inte fixa håret..f*n jag e knappt motiverad att gå upp ur sängen på morgonen & det mina vänner e farligt.
Det läste jag nämligen om nyligen att om man inte ens kan kravla sig upp ur bädden på morgonen då e det illa = D-E-P-R-E-S-S-I-O-N ...f**n oxå!
Allt jag begär e lite sol, ett roligt jobb & en lya i Sthlm..e det verkligen för mycket begärt?

Inga kommentarer: