27 mars 2009

Lägg av, Pernilla Wahlgren?

VARFÖR gillar man Pernilla Wahlgrens blogg OM man gillar min?
Enligt bloggtoppen.se är det så..Vad skriver vi om då som gör att våra bloggar e "så lika"? Eller e det bara så att vi har NÄMNT samma saker i våra bloggar?I don't know för jag läser INTE Pernillas blogg..Jag läser mina vänners bloggar (SÅ KLART!!!)...OCH Cecilia Blankens, Annika Marklunds, Dominika Peczynskis & Katrin Zytomierskas (FD Schulman)..Ibland läser jag även Elin Klings Fast det e ytters sällan numera!
Dock tycker jag att dom flesta modebloggarna påminner om varandra..Kan det vara så att dom alla känner varann?Blankens, Kling (dom e ju systrar iofs)..Skande & dom 2 Farhman-systrarna med flera..Kan dom inte komma på nått annat att skriva om eller åtminstone vara lite mer individuella?Har man läst en har man verkligen läst dom alla..ca 10 st..tråkigt!!!

Inga kommentarer: