16 mars 2009

Rekommenderas INTE!

VO5-balsam kan jag inte rekommendera, det e super-dåligt..alldeles för vattnigt för att klassas som balsam tycker jag.
Max factor masterpiece mascara var inte bra den heller, bara klumpig!
Body Shops lenghten and define mascara, jag försöker vara djurvän här & köpa icke djurtestat smink MEN denna mascara må DEFINE lashes men inte lengthen och man måste ha lager på lager för det ens ska synas att man hhr en skvätt mascara på sig..Det tycker jag e illa..Kommer återgå till L'oréal's Telescopic mascara, den e bra som f*n..Den silvriga-"tuben" iaf, den guldiga-"tuben" har en jätte jobbbig borst-kam..så den kan jag inte rekommendera heller.
Jag behövde ett 2-i-1 balsam & shampoo så jag köpte Barnägen for kids & det e skit-dålig..tar VÄÄÄÄLDIIIGT lång tid att skölja ur skiten..& när man tror det e gjort så känns det ändå som att det e kvar i håret!

Inga kommentarer: