13 mars 2009

varför får jag inget jobb?

Jag håller på att avlida av tristess här hemma...Jag e inte densamma som jag en gång varit utan håller på att gå sönder som människa..
Jag eliminerar mina vänner, undviker att göra saker, orkar inget, vill inget...
Min syrra sökte ett jobb & fick det..Jag har sökt över 400 jobb & jag har en kandidat examen MEN jag få inga jobb..Vad e det för fel?
Jag har verkligen sökt en massa skitjobb till och med & inte ens fått dom..Allt handlar om kontakter tydligen men det e ju j*vligt svårt när man bott utomlands i 7år & inte har nåra "kontakter" kvar...Visst, jag har vänner men inga som e direkta "kontakter" inom vad jag vill göra, dom flesta gör helt andra grejjer..eller så vill jag inte utnyttja dom som kontakter helt enkelt..
GE MIG ETT J*VLA JOBB,nån!
Jag e skit bra & kan en massa saker..jag säger vad jag tycker & tänker & e oftast j*vligt trevlig & stresstålig, serviceminded, pratar skitbra engelska,e kreativ & idérik & snabblärd..
Det enda jag inte tänker göra dock e att jobba med barn (i hate kids) & jag tänker inte vända burgare på macdonlds..eller burger king...no way,josé..men allt annat kan jag stå ut med!

Inga kommentarer: