15 april 2009

Dumpat lik på filminspelningsplats????

Jag tror att min föräldrar bor mitt i ett drömläge för att spela in filmer, särskilt skräckfilmer..
Här finns många mörka skogar om natten, ensliga stigar & stilla sjöar..Ingen som hör en om man skriker (jaaa..ganska mina föräldrar då..eller deras granne..fast hon e lite skum) men desto längre in i skogen på dessa ensliga stigar hör man inget..Bara vägens brus från alla bilar men det avtar längre in i skogen..
Jag har som hundägare promenerat runt i dessa skogar & på alla j*vla stigar, blir lite långtråkigt i längden dock inte like mycket om man tänker sig in i ett skräckfilms-scenario men det vill man ju inte göra när man e ute & promenerar själv..min hund e inte så stor & inte en särskilt bra vakthund så ingen blir särskilt rädd för honom =/
Detta e inte bara bra läge för filminspelning utan i min morbida & smått cyniska hjärna ett "bra" (???) ställe att dumpa lik/en kropp på..HEMSKA TANKE, i know..men så e det!
Hoppas bara inte att jag sätter griller i nåns huvud nu & som planerar att dumpa av ett lik häromkring för det sista jag vill hitta på mina hundpromenader e..en död människa!
(Dock vet ju kanske somliga av er inte VART jag bor..det e bra det!)

Inga kommentarer: