17 maj 2009

Gammal, äldre, äldst

Snart e jag närmare 30 än jag nånsin vart tidigare..& för varje dag närmar jag mig sakta..sakta!
Snart e det "BARA" 2 år kvar & mitt liv ser inte riktigt ut som jag trodde när jag var..18, 22 eller 25 för den delen..Inte f*n blev jag upptäckt stormrik A-list Hollywood-skådis (typ)..Inte heller fick jag karriär eller sambo som jag trodde när jag blott 22 år gammal fyllde i en "mina vänner"-bok som Frida hade med sig i London..Mina svar i denna bok "comes back to haunt me" särskilt det där med att jag 5 år senare (alltså 27 år gammal) skulle ha just karriär & sambo DOCK har jag ju en universitets-utbildning som förhoppningvis leder till nån sorts karriär inom en ganska snar framtid..
OCH jag lyckades överleva i London i 7 år, not bad..Jag kom (bort) , jag såg, jag segrade..& sen åkte jag hem igen =)

Inga kommentarer: