25 maj 2009

Kan man?

Kan man verkligen ha för mycket kläder & skor?Kan man ha för mycket av nånting egentligen??hmm..joo, det så klart för mycket olycka i livet i ju inte kul men..för mycket kläder???Nää??
Har shoppat loss litegrann idag..mitt i sommarvärmen köpte jag ett par stövletter =) alltid bra att ha..OCH dom var på rea..sen köpte jag en klänning..oxå på rea + byte mina blå jeansleggings..till ett par andra jeansleggings (gråa med fickor & blixtlås, nice!!!)
Härligt att shoppa, synd bara om stackars plånboken som blir lidande MEN fick ju lite cash i födelsedagspresen =) så fick behålla lönen kan man säga hehe..som dock fick betala mitt CSN-lån bläää...!
Ska till Stockholm på onsdag med Nettan, vi ska hälsa på mormor & hämta Jannicas golden retriever Leo som vi ska passa när hon e på Irland..ska bli kul..får Gizzie lite sällskap han med!

Inga kommentarer: