14 juni 2009

Berörd

Man blir berörd..
Läs följande bloggar:
Annika Marklund och LLFU-bloggen (LLFU= Lev Livet Fullt Ut)
och minnes bloggen som Therese Johansson Rojos vänner har gjort..
Inom loppet av bara 2 månader har jag förlorat en kusin som bara blev 22 år gammal & en vän till mig förlorade sitt nyfödda barn, det e tragiskt & ofattbart när unga människor och barn dör..Ännu mer tragiskt & ofattbart blir det när denna person bragts om livet.
Jag kan inte riktigt släppa denna grej..Jag tänker bara på hur mycket som hon (Therese) aldrig får uppleva & hon var en tjej om vid bara 15 års ålder hade inställningen LLFU (LEV LIVET FULL UT) det e inte många som har den inställningen..inklusive mig tyvärr..& man e ju 12 år äldre liksom..e det dags att följa Therese Johansson Rojos motto & LLFU?Innan det e för sent..för man vet aldrig när det e för sent.
Vila i Frid, Therese!

Inga kommentarer: