5 juni 2009

HJÄLP

Nu e jag så sjukt j*vla trött på följande:
Att bo på landet..det finns ingen fungerande kommunal trafik här & har man INTE körkort kommer man ingenstans..man e utelåst från all civilisation =( Jag e INTE van vid detta..Trots att jag e uppväxt här..men 7 år i London changed me & nu e jag fast här igen..
Att jag inte kan hitta ett heltids jobb..i Stockholm..Hur j*vla svårt kan det vara?Det enda jag INTE vill göra e jobba med barn eller på macdonalds/burger king/dylikt..Har verkligen sökt allt mellan himmel & jord..& allt därimellan men INGET!
Att vara singel..Vart f*n finns alla vettiga killar?Måste jag verkligen nöja mig med "second best"?Så j*vla kräsen e jag väl ändå inte!?Vill "bara" att the one ska vara söt, rolig, trevlig, charmig, intressant att prata med är han oxå kreativ & musikalisk = ännu bättre..Har han höga kindben, fina ögonm schysst klädstil, bra musiksmak & en snygg frisyr då e det en "match made in heaven", så vart finns denna kille 'rå?
Att vara pank!Ska man börja spela lotto, bingolotto, satsa på hästar & köpa en massa skraplotter & hoppas på lite tur & nåra tusenlappar eller!?
Att vara mig!Kan jag få ta en paus från att vara mig eller?!

Inga kommentarer: