28 juli 2009

Hiss eller Diss

Jag e j*vligt trött på lite folk (på facebook & in real life)..utav respekt för dom (& för att inte hamna i trubbel hehe) nämner jag så klart INGA namn..men en kort förklaring till vilka dom kan tänkas vara..sen får man försöka klura ut det själv! Den som frågar får dock gärna veta..i ett mejl eller telefon samtal haha =)
Jag dissar :
En f.d flatmate (lägenhets-kompis) som jag vid flera tillfällen kontakat på facebook men som av nån mystisk anledning vägrar svara mig..NU LÄGGER JAG NER..du ödslar min tid, vi behöver inte hålla kontakten/vara vänner bara för att vi bodde i samma lägenhet i typ 2år!
En (typ f.d) kollega..Hon e borttagen från min friends sida på facebook, hon var en tråkig j*vel..synd för att vara så ung & ha så lite intressanta saker att säga & så lite personliget!
2 London-personer..trodde verkligen att vi skulle hålla kontakt för vi var (trodde jag!??) nära vänner när jag bodde där men dom har bevisat mig fel & skiter blanka f*n i mig..så nu skiter jag i dom!
En till f.d flatmate..Hon blev grinig sista gången vi sågs i London för att jag INTE gav henne en komplimang (eller nått i den stilen)..fast jag inte ens visste att en komplimang var behövd..Nu hörs vi knappt, inte min förlust, dock kände vi inte varann så attans länge.
En gammal klasskompis från universitet OCH f.d flatmate: Hon beteede sig underligt & snackade en massa skit bakom ryggen på folk fick jag reda på, även bakom ryggen på mig & sen hon blev med i ett hypad band i London beter hon sig ännu underligare.
Vissa som har barn som uttrycker sig plumpt..Inte schysst mot oss (än så länge) barnlös..singlar!
En velig kollega..inte bra att vela, det e inte schysst mot sina kollegor.
Jag hissar:
En mycket god vän till mig..vi har jobbar ihop på pub i London..& vi har även bott ihop i samma lägenhet i east London (du vet vem du är) du är bäst för "you get me always" =)
En vän som ändrat personlighet litegrann..till det (mycket) bättre & det hissar jag högt =)
Min mamma..tur att hon e min mamma..Vet en del som har problem med sina..
Mina systrar så klart, dom e bäst!
Min Ryska vän Daria & min Japanska vän Marie, dom e dom bästa vänner a girl could ask for..
My Russian friend Daria..and my Japanese friend Marie is the best of friends a girl could ask for..I wish i could see you both more often..I Miss u both ever so much!

Inga kommentarer: