2 augusti 2009

10 saker du inte visste om mig..eller?

Jag har inte glömt bloggen..Jag har bara haft idé-torka men just i detta ögonblick kom jag på en massa att skriva..men det får bli en 10 saker du inte visste om mig...eller..kanske visste du, jag vet inte!???
The countdown begins:
1) Jag gillar kaviar..(på ägg-macka..inte annars!)
2) Jag har opererats en gång..i munnen!
3) Jag skriver poesi & har skrivit över 1000 dikter
4) Jag har svårt att slänga saker (typ kläder..skor & dylikt)
5) Jag kan baka, särskilt bär-pajer, kladdkaka & småkakor
6) Jag grinar i slutet på en "fin" film (typ fimer som the notebook & my best friends wedding)
7) Jag gillar att spela dataspelet the Sims (och kan spela i timmar!)
8) Jag har spindelfobi
9) Jag HATAR vinter/snö/kyla
10) Jag har brutit min ena tå en gång, det gjorde ont som f*n
Och 3 HAR ALDRIG:
1) Jag har aldrig åkt ambulans (eller polisbil)
2) Jag har aldrig övningskört..aldrig ens suttit i förarsätet på en bil, i syftet att köra den alltså
3) Jag har aldrig varit utanför Europas gränser (ännu..men jag ska!!)

Inga kommentarer: