16 augusti 2009

Göra som Laila Bagge


Min vän Jannica berättade igår att Laila Bagge hade sommarpratat i radio & sagt en hel del vettiga saker..särskilt om sin karriär & starta eget.
Hon var säker på vad hon ville göra & startade eget & satsade för fullt & hon lyckades ju med det..Laila Bagge sa oxå (enligt Jannica) att man kan inte mer än misslyckas om det skulle gå åt helvete.
Jag ska lyssna på detta sommar-prat själv senare idag & se exakt vad för vettigheter hon sa MEN jag e helt inne på spåret att starta eget!
Finns ju inga/hittar inga (passande) jobb så varför inte starta nåt eget?Det finns det ju fler som gjort det & lyckats....
Jag ska kolla upp detta & spåna på bra & originella affärsidéer, kan Laila Bagge jag kan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Laila Bagge?
My God. Lyssnade också på hennes sommarprogram. Sinnesjukt dåligt!

Lyssna på Morgan Alling. Han har nåt att berätta. Laila skröt om sig själv i 1,5 timmar. Outhärdligt att sitta och lyssna på självgoda människor.

Lyssna på Allings program vet ja!