23 augusti 2009

Helgen från helvetet

Allt tänkbart har gått fel denna helg..från helvetet!
Igår morse när pappa skulle skjutsa mig till bussen slog jag i huvdet+örat i sidan på bilen..det gjorde ont som f**n =( och på jobbet skulle jag flytta en stege & det slutade med att den slant till & slog tillbaka rakt på min kind..(AJJJJJ!) & så idag på jobbat slog jag i ett finger+tappade en kartong på foten..MEN igår kväll toppade nog listan av helvetes-helgens värsta händelser..
Jag köpte ju en ny Sony Ericsson mobil i fredags som jag var/är verkligen nöjd med..men så igår när vi var hemma hos Sandra i Dunker & firade hennes födelsedag TAPPADE JAG MOBILEN I TOAN!!(jaaa, det e sant!!) Dock innan jag hann kissa, hade mobil-fan i fickan på min cardigan & när jag skulle sätta mig ner så trillade fanskapet ner i toan =(
Den funkade ett tag..sen slocknade den helt..Har försökt föna den & ha den på varma saker men inte vågat sätta på den igen..Hoppas dock kunna få ut en ny på drulle-försäkran eller vad det heter...så *håll tummarna* annars blir jag verkligen ledsen..Slösade ju en halv lön på mobilen nästan..

Inga kommentarer: