2 september 2009

Försvenskad!

Nu har jag då tagit mig tid att se filmen "Watchmen" med bland annat Malin Åkerman svensk/KANADENSISK skådis ska jag tillägga..Hon må vara född i Sverige men hon har bott i Kanada i HELA sitt liv..
Vi försöker alltid claima folk så fort dom gör nått bra/gynnar Sverige på nått vis..Då e dom banne mig hederliga svenne-bananer..MEN gör folk nåt fel då e dom banne mig inte hel-svenskar eller??(var hon/hon inte en kvarts tysk/rysk/spans/finsk/norsk??!..whatever men inte svensk)
Ludmila..hon som sprang så snabbt, ryskan..Hon tog guld efter guld & helt plötsligt var hon super-svensken..efter dopingskandalen..inte så svensk vaa?"bara" rysk"..typ..Och han Musse (friidrottaren INTE seriefiguren!) varför måste han kallas Musse?För att bli mer försvenskad?Han heter ju för farao Mustafa..Låter inte svenskt men Musse det går..hmm...Visst han kanske kallas det av sina polare men när pressen skriver det tycker jag det e lite suspekt iaf!

Inga kommentarer: