28 september 2009

Rynka


Jag få inte ens en rynka i pannan NÄR jag rynkar det (med flit alltså)..Det känns bra..För jag vill inte få/ha några rynkor, botox e ju ändå alldeles för dyrt för mig (just nu iaf) men en god vän till mig sa att när man väl får rynkor e det försent med botox då e det restylane som gäller..För att fylla ut rynkan..hmm..låter dyrare än botox ehh...?!
Tur att man har bra gener & e ganska skötsam med spriten då..Och droger,cigaretter, kaffe & rött kött e inget jag håller på ändå så borde ligga hyfsat till i åldringsprocessen iaf hehe =() Inget som skadar min kropp..Jo lite sprit då & då..men inga kopiösa mängder som det brukade vara i good old London en gång i tiden..en svunnen tid!
Rynkiga hunden på bilden ovan e dock söt men så e det väl det enda som kan vara sött med rynkor..hundar alltså!

Inga kommentarer: