22 september 2009

Sisters in crime

Jag är en högljudd åsiktsmaskin som min kära lilla mamma skäms över ibland..Vet inte vad hon egentligen skäms mest över; att jag e högljudd eller har FÖR MYCKET åsikter OM ALLT! (Jag borde f*n starta parti..the party-parti kanske det borde kallas för det klingar bra..haha!)
Iaf har upptäckt nu det senaste halvåret att mina kära systar tänker ungefär som jag, alltså har en massa liknande åsiketr om saker & ting här i världen & det e skönt när ingen annan förstår så gör familjen det bäst i alla fall..förstår en!
Bild ovan=jag & mina systrar (Helen & Nettan) & så voffsingen fick vara med på bilden så klart!
Därför tänkte jag tillägna en liten låt till min systar idag, en låt av Stone Roses - Love Spreads (skitbra låt så klart!)
TACK för att ni FATTAR vad jag menar!
"Let me put you in the picture, let me show you what I mean
The messiah is my sister, aint no king man, shes my queen"
(textrad från låten)

Inga kommentarer: