13 september 2009

Vill ha

Jag vill ha en till hund..en till liten Gizmo =)
Han behöver ju en kompis...& jag vill ha en som jag kan ställa ut..
Har en ny bekantskap som heter My & hon har en egen Japanese Chin kennel Sanzoku..& hon har 4 st chins..
Chins e ju helt underbara..Världens bästa ras..& som en väldigt god 2:a (världens näst bästa ras) kommer så klart Flat Coated Retriever (världens bästa Inka var ju av denna ras!)
Världens bästa lilla Japanese Chin-Gizmo needs a buddy =)
Världens bästa Flat Inka..(R.I.P) ett år har gått men fortfarande otroligt saknad..så j*vla mycket...denna hund var helt underbar..

Jag kommer med alla säkerhet skaffa en Flat när jag har hus..& tid..En chin & en flat e dom enda raser man behöver & det kommer jag ha =)
Fast jag är dock sugen på så många fler hundraser som t.ex Grand Danois, Boston Terrier, Fransk Bulldog, Doberman, Rottweiler, Engelsk Bulldog, Bullterrier, Chihuahua, Shar-pei..Måste ha stoooooort hus om jag ska få plats med alla hundar ehh..!

Inga kommentarer: