4 oktober 2009

2manydjs

Jag är nog lite "kär" i David Deweale från 2manydjs/Soulwax..(bilden ovan) Lite för att han e en sån sjukt bra DJ (man blir så imponerad av hans kunskaper att mixa låtar & få det att låta så j*vla rätt) men så ser han ju bra ut oxå =) hehe..Kanske måste man flytta till Belgien nu då! (Måste tvinga en viss kontakt i London att presentera mig för David vid nått tillfälle....om tillfälle ges så klart..Brixton Academy nästa nån?!)
I fedags rockade iaf 2manydjs fett på Berns..Det var så himla bra..så bra som dom brukar vara så klart!
Jag längtar verkligen tillbaks till London då, alla roliga electro-klubbar/fester/events som jag & Kristin med flera brukade gå på..varför kan inte Stockholm ha det oxå?Vi har förvisso Swedish House Mafia som e ganska hypade tydligen men dom e inga 2manydjs, Simian Mobile Disco, Tiga eller Erol Alkan heller för den delen..Sverige behöver en egen Erol Alkan, han e näst bästa dj:n efter 2manydjs helt klart tycker jag!
Erols fru Chandra sa det bäst en gång till mig på klubben Trash (sista Trash nånsin i januari 2007 tror jag det var faktiskt) "Erols is one of a kind" & hon har rätt..Han är one of a kind men det e oxå 2manydjs =)
2manydjs Erol Alkan Simian Mobile Disco Tiga

Inga kommentarer: