8 oktober 2009

Barn ska inte ha barn

Det iaf skönt att man e fri..Har sin frihet att kunna göra saker utan att behöva ta hänsyn till nån annan än just sig själv OCH att man e frisk/har hälsan =) Vet tyvärr nån som antagligen inte har långt kvar att leva..Trots att denna person borde ha många glada år kvar i livet..men så ser det inte ut just nu (så alla rökare: SLUTA RÖKA..SMOKING KILLS, fattar ni inte eller kan ni bara inte läsa?..Gör nåt åt det innan det e försent!)
Själv e jag ju så himla i valet & kvalet vad jag vill göra & vart jag vill vara hela tiden & då e det banne mig skönt att inte vara låst (ha kille och/eller barn) Det räcker med hunden..Det e att vara låst nog för mig!
Det e ju flera personer som jag känner som fått barn i unga år & en del av dessa som väntar sitta andra barn nu i år/nästa år & jag e glad att jag inte e med i nån av dessa kategorier, i am still young & det ska jag fortsätta vara ett bra tag till..Jag e fortfarande ett "barn" & barn ska inte ha barn, tycker jag!
Forever Young e mitt motto haha =) Live and let live!

Inga kommentarer: