10 oktober 2009

Coming out of the closet

Inlägget handlar om min garderob så klart!
Min garderob borde ha egen j*val blogg för jag har skrivit otroligt många inlägg om den..Eller om alla mina garderob-rensningar hmm..(Har dock 2 inbyggda garderober & såna rensningar tar tid!)
Iaf snodde med mig galgar från jobbet hem idag (vi har sååååå mycket galgar på lagret så ingen lär sakna dom) Så nu har alla mina plagg egna galgar..Vissa plagg har föut fått dela vilket gjort garderoben full..Så full att man ibland inte hittar vissa kläder..Men det gör man alltså nu =)
Jag sitter & har TV:n på i bakgrunden medans jag surfar på nätet & filmen "Fäst vid dig" (Stuck on You med Matt Damon & Greg Kinnear) visas just nu & helt plötsligt dyker låten Moon River (med Andy Williams) upp i rutan & Gizmo som låg ner i soffan bredvis mig sätter sig upp helt spikrakt & börjar kolla på TV:n i typ 5 minuter..Det e lång tid för Gizmo att fokusera..Han kanske gillar Moon River..eller filmen..hmm..lustig hund det där!
Kan bara konstatera att Kings of Leon har 2 låtar med i filmen oxå..Me like!

Inga kommentarer: