10 oktober 2009

Friends

Jag e glad att jag har mina vänner, dom flesta av dom e lite som jag..Lite galna, sjuk humor, samma tankesätt & dom e f*n så roliga att umgås med =)
Dom flesta av mina vänner tänker alltså lite som jag gör, vilket e skönt för då har man oftast nån att prata med & nån som förstår en!
Detsamma gäller för mina systrar, har upptäckt under detta år hur OTROLIGT lika vi tänker i det mesta & det e bra, för då en man inte ensam i sina ibland morbida, undrande & helt sjukt galna tankar gällande allt (livet, kärlek, barn, döden, film & musik..ALLT, verkligen!)
Både mina (nära) vänner här hemma i Sverige & i England har vissa likheter med moi:
Samma årgång - 81:or (finns en hel del 82:0r oxå dock..& en & annan 80:a)
Barnlösa - typ alla =)
Singlar..Dom i London iaf..Inte så många av mina svenne-banan-vänner dock =/
Samma sorts musik-smak (mer eller mindre)..
Har ej körkort, den e bra, en majoritet av mina NÄRA vänner har inte körkort..varför skulle man?Man har väl chaufför ;0 hehe
Har insett mer & mer vilka mina mest betydande vänner e här livet & jag uppskattar det framför att ha en hel drös polare som inte förstår sig på en!

Inga kommentarer: