25 oktober 2009

Fuck COOP

Jag har satt COOP på plats (COOP som i butiken)..typ!
Som bekant så sökte jag jobb där..Fråga mig inte varför men jag sökte det mest för sökandets skull..Iaf, jag var där på kort intervju+informations möte..Kanså här i efterhand bara säga att COOP är ingen arbetsplats jag skulle vilja jobba på!
Fick därefter göra ett test..i väntan på att få svar om jag gick vidare till en andra intervju..
I fredags fick jag ett mail (från nån j*vla praktikant på COOP) att jag låg "under den nivå" dom sökta (gick INTE vidare alltså)...Hur f**n menar dom då?...Det skrev jag oxå tillbax & undrade (minus ordet f**n, det hade nog inte varit så populärt). Skrev oxå att jag låg inte under någon nivå för det ansåg jag som en förolämpning OM något så är jag för överkvalificerad för ett jobb på COOP då jag är för högutbildad, eller hur?!PRECIS!
Jobbet i sig är skit & ingen förlust för mig men att få ett mail där dom anser att man ligger under någon nivå..Det är j*vlig taffligt OCH oproffesionellt, kan inte hönshjärnorna på COOP uttrycka sig bättre..Deras praktikant borde förbättra sin taktik eller så ligger dom UNDER nivån!

Inga kommentarer: