8 oktober 2009

Girls just wanna have fun!

Jag e riktigt dålig på att leta efter jobb just nu..dock var jag ju på intervju för Coop igår..it sucks, inte f*n vill jag jobba i matbutik men nåväl..Intervjun gick väl bra får se om man går vidare..
Just nu sitter jag istället & lyssnar/letar efter bra musik på youtube..Allt tack vare 2manydjs (skyller på dom att jag inte pallar leta jobb just nu) Men do spelar såna grymma låter & gör skitbra remixes & igår upptäckte jag denna låt med Tiga, undrar om det e hans "nya" eller?! (som jag uppenbarligen missat tidigare i så fall) och denna låt med Felix Da Housecat (sjukt bra..)
Hittade dessa låtar i 2manydjs-remix-videos för 3FM-radio (Klicka på länkarna nedan för att se+lyssna)
Part One
Part Two
Jag vill bli Dj när jag blir stor.....

Inga kommentarer: