22 oktober 2009

shop-o-holic igen

Igår fick jag lön..Som vanligt tidigare än beräknat men så länge det fortsätter på det viset så får jag ju alltid lön tidigare än beräknat & det funkar väl för mig =)
Lön = med spendera pengar= shopping..Och igår jag köpte alltså mediciner för 800 spänn..det sved i plånboken kan jag säga..MEN det e livsviktiga grejer, varför ska sånt vara så nedrans dyrt!?
Andra grejjer jag "investerade" i var ett fint skärp från Lindex (borde få annonsintäkter för att jag nämner Lindex här..eller hur?)
Jag köpte oxå en kaktus..Därför att jag gillar blommor MEN glömmer att vattna dom & enligt mamman så behöver man inte vattna en kaktus så ofta så så blev det en kaktus..
Mitt nya bälte! En sån här kaktus blev det
Sen blev det väl inte så mycket mer spenderat..Bara på lite mat men det räknas ju inte eller hur!?Jag var även duktig & la undan pengar till CSN som ska betalas nästa månad & så la jag undan pengar till min London-res-kassa, vill ju kunna unna mig lite där & ha trevligt med mina vänner =)
Idag funderar jag dock på att möjligen boka tid hos frissan & klippa håret ännu kortare..Vill oxå köpa en parfym MEN det behöver inte bli så dyrt då jag köper den HÄRIFRÅN!

Inga kommentarer: