5 oktober 2009

Sinnessjuk?JAG!?

Jag tror jag håller på att förlora förståndet, Sen i lördags har jag mått allt annat än tip-top ehh...(Trots en otroligt trevlig afton på maskeraden, den var superkul!)
Min nostalgi-utgång i fredags (som jag malt på om en massa nu, sorry folks!) gjorde så att mitt hjärnkontor blev över-hettat av en masa konstiga känslor/tankar..& sen i går ej jag på vippen att börja gråta hela tiden..Why oh why?Jag e ingen känslomässig person, inte en sån som grinar iaf, men igår & idag e klumpen i halsen stor & tårarna bränner bakom ögonlocken..Varit tungt med andra ord...
Det beror nog till stor del på min London-abstinens & igår såg det ut som att min planerade december-tripp kommer att bli av MEN då verkade det som om biljetterna till SoulwaxmasBrixton Academy var slut En stor anledning till VARFÖR jag åker till London =( Men idag såg jag ljuset i tunneln & det verkar finnas biljetter trots allt (Gårdagens miss berode nog på en överhettad server hoppas jag..j*vla internet)
Även allt jobb-sökande tär på en..och det faktum att det enda jobb man lyckas få e ett skit-jobb & det kan man ju verkligen deppa ihjäl av...bläääää =(
Ett STORT tack till dig (Johanna, hoppas du läser detta) med ditt mail som verkligen fick mig att må mycket bättre =) Ska bli kul när du kommer till svenska jaktmarker igen..Starta electro-klubb e jag ju så klart på =) & det e vet jag att fröken Knight e oxå (Sluts of Sweden reunited)

Inga kommentarer: