23 oktober 2009

Skattjakt!?

Ska jobb hela helgen, det e ju min jobb-helg varje ojämn vecka & jag är tacksam så länge det är så!
Behöver alla stålar jag kan få nu innan jag drar till London..Och innan jul..Blir till att köpa alla klapparna i London!
Lagt ut en massa "skit" på tradera oxå, "another man's trash is another man's treasure" så det så, själv fyndar jag ju en hel del trash and treasure på ebay istället, mer utbud och man kan komma mycket billigare undan, sist köpte jag ett par underbara röda boots för 2 pund (ca 40 spänn tror jag det blir..) värsta fyndet..dock gick frakten på 11 pund men det var det värt =)
Blev dock redigt chockad när mina ebay-inköpta öronmuffar för typ 5 pund (ca 60 kr vaa!?) gick för130 spänn på tradera haha..Trevlans för mig som säljare, tyckte inte att öronmuffarna höll den standard jag vill ha så jag sålde dom..med förtjänst & det e alltid kul så nu rensar jag garderoben (IGEN!) & kränger grejjer som mamma och/eller syrrorna inte vill ha..
Bra sätt att få in lite extra cash på!
Ha en trevlig helg..dyker nog inte upp på bloggen för än möjligen söndagkväll..annars börjar jag om på måndag igen..som vanligt!

1 kommentar:

gabriella sa...

så om du åker till london så skulle jag kunna be dig shoppa en lien väska till mig? ;)