9 oktober 2009

Upptäckt

Kl 11:58 just nu & jag har redan hunnit gå långpromiss med hunden, duschat+käkat frulle..Men INTE sökt ett enda jobb, detta med att söka åtminstone 2 jobb om dagen har ju gått käpp-rätt åt pip-svängen kan ju jag säga, jag har ju åter-upptäckt både youtube & myspace & tack vare dessa 2 har jag oxå upptäckt en hel del nya låtar av gamla favvo-dj:s/artister (Felix Da Housecats- "Elvi$" & Tiga's-"Mind Dimension" men oxå upptäckt en hel massa nya artister/dj:s som Hey Champ och MoneyPenny (båda från Chicago) Detta skulle jag kunna jobba med..att upptäcka nya artister..Så mitt perfekta jobb skulle vara som A'n'R & vart f*n hittar jag det??(Joo, jag vet via kontakter jag inte har eftersom skivbolagen uppenbarligen inte nappar på mitt underbara CV)
Kl är nu 12:10..Borde söka åtminstone ett jobb...hmm..Men vilket i det begränsande urval som finns?!

Inga kommentarer: