19 november 2009

Invalidos

Tror jag håller på att bli halvt invalid eller nått..Har sjukt ont i ryggen & har haft det i ca en vecka & igår fick jag världens värk i det vänstra knät, kan dock bara vara en sträckning där MEN jag börjar undra om jag kan inte råkat ut för psoriasisartrit med tanke på att jag har "vanlig" psoriasis = eksem på huden, artriten sätter sig tyvärr på lederna, inte kul alls om det skulle vara fallet måste kollas upp för det e tydligen vanligt om man har just "vanlig" hud-psoriasis..Så j*vla drygt DET & IBS har man råkat ut för..Vad kommer sen??
Jobbar imon+hela helgen så blir inget bloggande på nåra dagar..Ska sova över hos syrran i Eskilstuna imon, hon & hennes kille ska till Sthlm mellan fre+lör & jag får äran att vara kattvakt åt deras kissemissar Sylvester & Fransesca!

Inga kommentarer: