21 november 2009

Jobb..Jobbigare..Jobbigast

Jag jobbar på för fullt & som det set ut nu så är nästa helg min enda ledig helg INNAN jag drar till London..Är ju så klart ledig när jag e i London men utöver dessa 2 lediga helger så kommer jag jobba, jobba & jobba =/ fram till typ nyår känns det som särskilt med tanke på att det e jul-shopping & mellandags-rea, det kommer vara mycket att göra & många kunder..blä..men man bli glad när lönen kommer =)
Är ju så klart ledig i veckorna men det e ju ingen annan direkt..Inte av mina vänner iaf =/Men det e skönt att vara ledig oavsett vilken dag i veckan det är =)

Jag kanske inte en work-a-holic by choice (som på bilden ovan) men från att ha varit arbetslös till att jobba så pass mycket som det känns att jag gör är faktiskt en ganska stor omställning..OCH jag har ju inte direkt jobbat heltid på ca 4 ½ år då jag pluggade i 3 år & sen flyttade hem & inte hittade ett heltidsjobb, bara deltid, så detta med att jobba 2-3 dagar i veckan känns mycket för mig!

Inga kommentarer: