6 november 2009

Make up! Och never seen footage..på mig!

The wonder of make-up skulle man kunna säga..
Skulle jag bli TVUNGEN/tvingad till..att dejta/synas offentligt med Marilyn Manson så skulle jag nog föredra han med smink på, eller med solglasögon...Utan smink (och solglasögon) ser han nämligen hemsk ut...Hur det nu kan vara möjligt?Han ser ju inte så inbjudande ut MED smink på heller..


MED solglajjer..OCH smink..& UTAN...
Fast på bilden i mitten här ser ju Manson ut som Dregen litegrann..& Dregen ser ju bra ut..Klart mycket bättre än Manson iaf..
Dregen= snyggare än Manson både med OCH utan smink!
Fast snyggast är väl ändå jag med fullmundering vaa??Bilden nedan är från förra årets "dansbandskamp" då vi som jobbade i barerna var sponsrade Tallink Galaxy & vi var tvungna att jobba med denna "sminkning" på (se ut som dom gjorde i reklamen för Galaxy)..Det var hemskt & folk fattade nada, dom trodde vi var med i Star Trek eller nått liknande..Dock behövde vi bara vara sminkade så EN GÅNG sen fattade även ledning att ingen fattade poängen med detta..OBS: Det var proffessionella makeup-artister som gjorde sminkningen!!!!
(Aldrig visat denna bild förut då jag tycker den är HEMSK!)

3 kommentarer:

Helen sa...

Anser att både Manson & dregeb är snyggare med smink, men det är ju för att det är deras image. Man kan inte riktigt tänka sig dem utan :)
Som en annan då, utanför dörren med smink?! NEJ TACK!

Anonym sa...

Den snubben I mitten är inte Manson (felaktiga tatueringar)

snubbe uppe till höger är inte heller manson (Det är "Ginger fish" FYI)

Anonym sa...

Dessutom så har inte manson piercingar heller...