13 november 2009

Ryggskott?

Jag är lite oinspirerad just nu så har inte mycket ett skriva..
Vad jag däremot har är j*vligt ont i ryggen..Något fel på min madrass eller kuddarna..vet inte vad men ont i slutet på ryggen (svanken., korsryggen) har jag & det känns oobekvämt & hela kroppen är stel =(
Säljträningen på van der Nootska-palatset häromdagen var verkligen helt sjukt..Som nått religiöst hare-krishna-livets-ord-möte FAST för säljare, vi skulle lära oss en massa mantran & säljknep..Vi skulle helt enkelt lära oss att lura kunder & tvinga på dom mer varor..Inte dirket min taktik som säljare men så är ju inte säljare det yrke som jag kommer satsa hårt på ändå!
Det var underbart att träffa min ryska vän Daria, det har gått 4 år sen vi sågs sist men det kändes det inte som, hann även träffa världens bästa Charlie som kommit hem efter 3 veckor i Thailand =)
Nu i helgen blir det en massa firande, pappa fyller idag & i helgen ska vi fira Viveca (Ann-Sofies mamma) så det blir full rulle & på måndag börjar jag jobba!
Ena veckan blir det 5 dagars arbete & andra veckan bara 2 & det känns skönt, kommer jobba mellan 12-19 & det e ju bra tider, så inga tidiga morrnar för min del =)
Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: