27 december 2009

Mellandagsrea?


Jag har hittat super-billiga flygresor till London...under 500 spänn från Västerås flygplats..Kanske Sveriges tråkigaste flygplats (eller??) men e det så billigt så skippar det hur kul man har på flygplatsen, det är ju kul-heten på destinationen som räknas =) Och personalen där lär ju knappast vara lika otrevlig som personalen på Arlanda (fy skäms!bara för att man har egen TV-serie så betyder det inte att man kan behandla sina resenärer som skit)
Jag ska försöka åka till London oftare när det e så billigt (& om jag har råd så klart)..Saknar alla mina vänner där (Kristin, Vicky, Marie, Maria,Mia, Louise,Ann-Louise,Michelle,Austeja..mfl..mfl)..& saknar även London som stad en del..Får se hur jag gör i framtiden..Vet ej om jag klarar ett år till i Sverige utan (bra) jobb & EGEN bostad!Vill ju till Stockholm, det e ju iaf en större stad som kanske kan dämpa min London abstinens men andra faktorer spelar in oxå, dock inga jag vill/kan avslöja än..Vill inte "jinxa" nåt förrän jag vet..& vet kanske jag gör när jag åker till London i mars..vem vet, only time will tell haha!
Nu ser jag dock framemot nyår, middag & sen bär det av på husfest...till brorsan, det kommer bli skojjigt & jag längtar efter att se fyrverkerier, jag ÄLSKAR nämligen dom..typ..trots förra årets händelse då Gizmo rymde & var borta i flera timmar pågrund av en massa smällande fyrverkerier!
God fortsättning till er alla!

Inga kommentarer: