10 januari 2010

Himmelska hundar!

Igår var jag % Gizmo i Sthlm & gick på hundcaféet Himmelska Hundar med Jannica & Leo & det var trevligt!
Det var en massa småhundar dr i Gizmo's storlek & det var kul..Han behöver lite social-träning & han e verkligen duktig, lyssnar på mig när jag ropar/säger till han & kommer när jag säger till =)
Trots 15 minus så var det en helt okej att vara ute igår, vi gick ju ingen långpromiss direkt men ändå, vi var ute & jag måste verkligen hålla med ordspråket "det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder" & det e sant..Jag frös inte ett dugg igår, bara lite om näsan..Jag hade på mig 2 par strumpbyxor (hade jeans-kjol på mig), 2 par strumpor + benvärmare & under vinterjackan hade jag en tunnare topp, en uinnare cardigan+en tjockare cardigan..Visst, på-bylsad som f**n men jag frös iaf inte..
Gizmo väntar på tunnelbanan (Fick en kontorstol av J, han sitter på den)
på Söder..dock e bilden suddig men aprikos-färgen på himlen (längst bort på bilden) var enastående ihop med skuggorna av träden..

1 kommentar:

"irenica" sa...

tjipp tjopp lilla tjejen!


jag snubblade in på din blogg
o passade på att snoka lite:)
fucking humans! vår art - människoarten är den ondaste/farligaste. Jag hatar mänsklig grymhet mot djur, önskar att alla djurplågare råkar ut för en seriemördare som skållar dem levande. / hälsningar från Örebro
Irena ( irenica@passagen.se )