29 januari 2010

Nothing taste as good as skinny feels

"Nothing taste as good as skinny feels" är alla anorektikers "motto" & även något Kate Moss som
sagt i en intervju...Som så klart orsakade rabalder..Eftersom ett sådant uttalande kan ge flickor komplex & så klart kommer dessa unga flickor vilja följa i Kate Moss spår..Men man undrar ju..
Visst känns det lite bra att får HÖRA en sån sak som att man ser smalare/smalare ut..
Fick jag höra idag..på jobbet..& det kändes bra..särskilt eftersom jag velat gå ner i vikt & iaf lyckats med 3 kg so far..Vill gå ner 5 kg till sen ska jag försöka hålla mig där..Dock bör tilläggas att idag hade jag mina underbara 7 For All Mankind-jeans & dom är verkligen skinny-jeans, man får skit-smala ben =) Dessa jeans är verkligen to die for så bra e dom..Men jag skulle så klart inte vilja leva efter mottot att inget smakar så bra som att vara smal känns..Jag gillar choklad alldeles för mycket för att lyckas "hålla" ett sånt motto!
7 For All Mankind-skinny jeans =)

Inga kommentarer: